27 august 2014

Hainute pentru toamna de la Chicnova si Sheinside


Odata cu venirea toamnei ne dorim sa adaugam noi hainute in garderoba si sa renuntam la cele vechi, fie ca s-au demodat, fie ca nu ne mai vin bine!
Eu prefer sa fac shopping online si sa rasfoiesc ore in sir paginile site-urilor.
Astazi am sa va prezint cateva hainute de pe doua site-uri pe care eu le indragesc tare mult si anume Chicnova si Sheinside. Sunt sigura ca si voi le stiti!
De-a lungul timpului am plasat si eu cateva comenzi de pe ambele site-uri si am ramas placut impresionata de calitatea si pretul produselor.
Primele hainute care mi-au facut cu ochiul sunt aceste jachete:


1 / 2 / 3 / 4

Ca si trench-uri, mi-au placut acestea:


1 / 2 / 3 / 4

Nu stiu daca voua va plac hanoracele, insa eu le ador.


1 / 2 / 3 / 4

Sa nu uitam de sacouri!


1 / 2 / 3 / 4

Cardiganul - bun in orice anotimp!


1 / 2 / 3 / 4

In ultimul timp am inceput sa indragesc kimonourile si mi-a parut rau ca n-am reusit sa-mi achizitionez unul vara aceasta, dar nu este timpul pierdut!


1 / 2 / 3 / 4

Bluzitele cu maneca lunga nelipsite din garderoba!


1 / 2 / 3 / 4


Chiar daca vara o sa isi ia in curand adio de la noi, sa nu uitam de fustite si rochite!


1 / 2 / 3 / 4


1 / 2 / 3 / 4

Ce parere aveti de alegerile mele? Voi ce piese vestimentare adaugati in garderoba in toamna aceasta?
Pupici!

Template by:

Free Blog Templates