1 septembrie 2014

Produse terminate in luna August


Si a mai trecut o luna, o vara, iata-ne in prima zi de toamna!
Nu stiu cum a trecut atat de repede vara, parca mai ieri eram nerabdatoare sa plec la mare, sa ma desprind putin de rutina.
Sa trecem peste acest moment de melancolie si sa va arat ce produse am terminat eu in luna ce tocmai s-a dus.
Din nou, aceeasi poveste, nu am reusit sa termin foarte multe produse. La acest capitol stau chiar foarte prost.


Cine imi citeste blogul inca de la inceput stie ca este samponul meu preferat este cel de la Head&Shoulders cu mentol. I-am facut si un review aici. O sa va innebunesc cu el, dar nu as renunta deloc la el.


Gelul de dus de la Elmiplant cu frangipani si argan din noua gama Senses Touch. Are un miros divin, imi ofera o senzatie de relaxare atunci cand il folosesc, este cremos si face spuma. Nu pot spune ca hidrateaza foarte bine pielea, insa in schimb o lasa catifelata.


Crema depilatoare rapida cu indepartare sub dus de la Farmec este un produs bun, isi face treaba de minune, are un pret destul de accesibil, insa ma deranjeaza un singurul lucru la ea si anume faptul ca are un miros oribil. 


Despre mini spray-ul cu factor de protectie solara 15 de la Soltan aflati mai multe din acest review.



Trebuie sa renunt si la un gel pentru conturul ochilor de la Vichy. L-am folosit anul trecut atat toamna, cat si iarna si nu am vazut vreun efect din partea acestuia. L-am dat de colo-colo si cred ca a expirat. Asadar, il arunc.


O acetona no name, luata in graba de la un magazin local. Am folosit-o doar pentru a-mi sterge pedichiura. Indeparteaza bine oja, insa miroase foarte puternic a acetona si ma deranjeaza cumplit.


In final, doua mostre si anume: crema de zi anti-rid SPF 15 de la Nivea Q10 plus si crema hidratanta de zi de la Garnier.



Fetelor, acestea au fost produsele pe care eu le-am terminat in luna august!
Voi ati incercat vreun produs din ceea ce eu v-am prezentat?
Pupici!