2 august 2014

Produse terminate in luna Iulie


De fiecare data cand fac o astfel de postare ma tot gandesc cat de repede poate trece timpul. Chiar nu imi vine sa cred ca suntem in ultima luna de vara! :(
Si gata cu melancolia, sa trecem la oile noastre!
In luna iulie nu prea am reusit sa termin multe produse, insa am sa vi le arat.


1. Cand am fost prin Carrefour mi-a sarit in ochi aceasta spuma de baie Carrefour - marca proprie. Am ales-o pe cea cu aroma de ananas; pur si simplu miroase delicios, imi venea sa o mananc. Face spuma, dar mirosul nu prea persista. Pretul a fost undeva pe la 7 lei daca nu ma insel.

2. Am reusit sa termin si deodorantul de la Etruschi pe care l-am cumparat din Cora. Mie mi-a placut, tine in frau transpiratia, are un miros placut, floral. Se gaseste in 10 variante la pretul de 9 lei.

3. La capitolul unturi de corp stau foarte, foarte, foarte prost. Cu greu reusesc sa termin unul si de ceva timp l-am pus la treaba pe cel de la Oriflame. Imi place ca intra repede in piele si nu lasa o pelicula grasa. Consistenta este una cremoasa, ce se intinde destul de bine pe piele si nu necesita o cantitate mare de produs. 

4. Apa de toaleta Intuition by Alexander of Paris a fost unul dintre preferatele mele. Are un miros putin cam tare, insa persista cateva zile bune pe haine.

5. Dischetele demachiante de la Winny m-au dezamagit complet. Nu sunt bune de nimic, sunt subtirele, se desfac, nu am reusit deloc sa-mi fac treaba cu ele.

6. In final, pasta mea preferata de dinti de la Sensiblu - cred ca v-am innebunit cu ea! Curata bine, este mentolata si nu cred ca o sa ma despart de ea curand!

Acestea au fost produsele pe care eu le-am terminat in luna Iunie. Voi ati incercat ceva din ceea ce v-am prezentat? 
Pupici!

Template by:

Free Blog Templates