11 august 2014

Haul #3

Buna, fetelor!
Din cauza luminii oribile pe care am tot avut-o in casa, dar si a timpului nu am reusit sa postez acest haul saptamana trecuta. 
Pozele nu erau tocmai ok si degeaba il postam pentru ca nu ati fi inteles mai nimic.
Astazi am prins cat de cat o lumina mai buna si am facut o serie de poze.

O sa incep cu niste mici achizitii pe care le-am cumparat din supermarketuri.

Mi-am recumparat samponul preferat de la Head & Shoulders. O sa va zapacesc, sincer, cu acest sampon pentru ca o sa-l recumpar de mii de ori. Daca vreti sa aflati de ce imi place si il tot recumpar, puteti citi review-ul chiar aici.
Crema depilatoare de la Farmec pentru piele sensibila am recumparat-o pentru a doua oara, in ciuda mirosului pe care nu-l suport absolut deloc, isi face treaba de minune.
Uleiul spray pentru bronzare accelerata cu SPF 6 de la Elmiplant l-am folosit o singura data si am remarcat mirosul subtil de ulei de cocos. In urma aplicarii lasa pielea usor fina si nu pateaza deloc hainele.
Ultimul produs pe care l-am cumparat este roll-on-ul antiperspirant dry comfort de la Nivea. Face fata transpiratiei, iar mirosul este destul de placut.

De obicei cand merg la mare/munte cumpar fel de fel de prostioare, precum: magneti de frigider, mici ornamente, chestii de genul.
Aceasta frumoasa bentita mi-a sarit in ochi si cum am vazut-o am si cumparat-o.
Imi plac la nebunie bentitele/coronitele florale. Mi se par foarte finute, feminine si elegante. 


Pe langa aceasta bentita, mi-am mai cumparat si acesti cercelusi



Am dat si doua comenzi pe doua site-uri internationale si anume: Persunmall si Lovelywholesale.
Am profitat de reduceri, dar si de transport gratuit si mi-am comandat acest palton. Nu este asa gros precum ma asteptam, insa nu-i nicio problema. Am dat pe el in jur de 40 si ceva de dolari. Il puteati gasi in mai multe combinatii de culori, insa mie mi-a placut aceasta. Vad ca pe site nu se mai gaseste pentru ca as fi vrut sa va las un link sa-l vedeti mai exact cum se prezinta. 


Si pentru ca sunt obsedata de coliere, mi-am mai achizitionat doua. Am ramas placut impresionata de faptul ca au venit ambalate in doua cutiute absolut superbe si elegante. 



Este a doua comanda pe care o dau pe acest site si ma declar multumita de produsele si serviciile lor.

De pe site-ul Lovelywholesale mi-am mai comandat inca doua ..... coliere, ha ha. Eu v-am spus ca sunt obsedata!


Le puteti gasi aici si aici

Am vazut la Anfreutza acest accesoriu pentru par si mi-am comandat si eu doua, pe roz si pe argintiu. Mi se par chiar foarte dragute.


Le puteti gasi aici

Am mai pus in cos si doua perechi de ochelari de soare, pentru mine si sora mea, plus doua huse pentru ei.


Ochelarii ii gasiti aici, iar husele aici

Iar ultimul produs achizitionat este aceasta esarfa cu imprimeu leopard print.


Pe blog-ul Cristinei am castigat acest set de geluri de dus si un colier.


Le-a folosit pe cel mov cu frangipani si ulei de argan si pe cel galben cu mango si acai berry. 
Mirosul tuturor gelurilor de dus este unul placut si parfumat. 

Pe pagina de facebook a lui Kleo, am castigat acest fond de ten de la Oriflame din colectia The One in nuanta Natural Beige. Este o nuanta putin cam inchisa pentru mine, insa acum ca sunt bronzata este perfect.


Pe blogul Oanei am castigat:
- un ruj Yves Rocher in nuanta 31. Rouge Vif
- un fond de ten Yves Rocher Pure Light in nuanta Light Beige 200, Teint Clair
- o crema de ochi Yves Rocher anti-rid - Serum Vegetal


Pe blogul Cristinei am castigat:
- o crema hidratanta de fata Cosmence 
- un ser vegetal Yves Rocher



Pe blogul Irinei am castigat 5 produse Vivanatura si anume:
- crema anticelulitica cu guarana si ceai verde
- crema de corp cu ulei de portocale dulci si unt de shea
- crema de fata cu argila si aur pentru ten normal si sensibil
- balsam de par cu aloe si tataneasca 
- gel de dus cu lavanda si ceai verde
In prezent folosesc crema anticelulitica si crema de corp. Cand imi voi face o parere sigura despre aceste produse le voi face review.


Pe pagina de Facebook a revistei "Tonica" s-a organizat un concurs ce avea ca sponsor pe Anabelle.
S-au pus la bataie doua rochite, iar eu am ales-o pe aceasta.


Dupa cum ati vazut si prin blogosfera s-au organizat o multime de giveaway-uri cu acest top crop de la Romwe
M-am numar si eu printre castigatoare si recent l-am primit si eu.
Ador genul acesta de tricou. 


Acestea au fost produsele pe care eu le-am cumparat/primit in luna iulie si inceputul lunii august.
Ce parere aveti despre acest haul?
Va pup!

Template by:

Free Blog Templates