16 august 2014

O zi de rasfat


Buna, fetelor!
Astazi am profitat de cateva ore libere si m-am rasfatat cu cateva produse pe care le ador!


Pentru par:
M-am spalat cu samponul anti-matreata cu mentol de la Head&Shoulders (review aici), iar dupa aceea am aplicat masca de par cu placenta de la Kallos. Este preferata mea, miroase tare bine, este cremoasa si usor de aplicat.
La final, am folosit keratina lichida Anian, care dupa cum stiti este un produs excelent pentru par.


Pentru ten:
M-am spalat cu gelul de curatare Sebium de la Bioderma. Acesta m-a ajutat sa scap de acnee si de semnele acesteia. 
Pentru exfoliere, am folosit zat de cafea si ulei de masline, iar dupa aceea am aplicat crema Sebium Global de la Bioderma pe care o aplic doar in zonele cu probleme. Imi place faptul ca intra repede in piele si lasa tenul catifelat. 
Dupa 5 minute, aplic gelul Isotrexin - un alt produs bun pentru tenul acneic. In ciuda faptului ca usuca tenul si are un miros neplacut, ajuta la vindecarea petelor si a micilor cicatrici (am uitat sa-i fac poza).


Pentru corp:
Am folosit gelul de dus de la Elmiplant cu frangipani si argan. Miroase demential si mi-a oferit o senzatie de relaxare. 
Crema de corp de la Vivanatura cu ulei de portocale dulci si unt de shea are un efect revigorant, este hidratanta si in urma aplicarii mi-a lasat pielea catifelata.
Un produs ce a intrat in rutina mea este crema anticelulitica de la Vivanatura cu guarana si ceai verde. Dupa ce o folosesc am o senzatie placuta, de "racoare". Prin masari circulare, aceasta intra repede in piele, lasand-o neteda. 
Crema de picioare cu minerale de la Mineralium Dead Sea am primit-o zilele trecute. Am folosit-o pentru prima oara si nu pot spune prea multe despre ea. 

Pentru orice comanda efectuata pe site-ul www.mineralium.ro intre 1 august - 15 septembrie, puteti primi si voi cadou o crema de picioare intensiv hidratanta.

Pentru un efect racoritor si o senzatie de prospetime am folosit roll-on-ul dry comfort de la Nivea. Face fata transpiratiei si rezista mult timp.


Pentru maini: 
Am folosit crema de la Oriflame, Happy Skin. Are un miros placut, intra repede in piele, hidrateaza si catifeleaza mainile si nu le lasa deloc uleioase.


Pentru picioare:
Exfoliantul de la Sabon cu mosc isi face treaba de minune! Il folosesc de doua ori pe saptamana si m-am indragostit de el inca de la primele aplicari. Imi place ca lasa pielea catifelata, usor parfumata si nu necesita o cantitate mare de produs pentru a-ti exfolia intregul corp.
Epilatorul Braun Silk-Epil EverSoft il folosesc foarte rar pentru ca ma irit foarte tare de la el si simt o usoara durere. 


Voua cum va place sa va rasfatati?
Pupici!

Template by:

Free Blog Templates