14 august 2014

100 de lucruri despre mine


Buna fetelor!
Pentru ca nu am avut ocazia sa va spun cate ceva despre mine, astazi am decis sa pregatesc o postare speciala despre acestu lucru.
Sa incepem:

1. Numele meu este Nicoleta Alexandra

2. Peste cateva luni voi implini 21 de ani, desi nu par - asta este un lucru bun

3. Locuiesc la cativa kilometri de Bucuresti

4. Sunt in anul II la Facultatea de Stiinte Economice din cadrul Universitatii Ecologice din Bucuresti

5. Sunt in zodia scorpion

6. Am o sora mai mica cu 4 ani si mi-as mai fi dorit cativa frati si surori

7. Sunt o fire usor timida, prietenoasa, intelegatoare si romantica, desi acest lucru nu prea las sa se vada

8. Am 1.70 inaltime si 50 de kg. Mi-as fi dorit sa fiu putin mai inalta si putin mai plinuta, macar 55 de kg. De cativa ani tot incerc sa ma ingras, insa fara niciun rezultat.

9. Sunt o mare iubitoare de dulciuri

10. Mi-e frica de insecte, de serpi, de caini, de intuneric, de tunete si fulgere

11. Iubesc toamna, ador diminetile usor racoroase si faptul ca natura isi ia o alta infatisare

12. Imi place muzica, nu trece zi fara sa ascult macar o melodie

13. Atunci cand gasesc o melodie si imi place foarte mult o pun pe repeat cateva zile

14. Imi place sa stau si sa ascult povestile oamenilor si de ce nu sa le ofer sfaturi

15. Imi plac bijuteriile, sunt obsedata de ele, in special de coliere

16. Serialele mele preferate sunt: Desperate Housewives, Devious Maids, Power si Haven

17. Nu fumez si nu beau cafea

18. Nu imi place sa fiu in centrul atentiei

19. Desi nu este sanatos, beau Pepsi aproape in fiecare zi

20. Nu sunt genul de persoana care sa iasa prin cluburi

21. Sunt dependenta de internet

22. Rad mult, foarte mult

23. In urma experientelor urate din viata mea, am decis sa ma bucur mai mult de viata, sa profit de fiecare zi, sa ma gandesc la lucruri frumoase, sa fac ceea ce imi place si cel mai important lucru sa tin alaturi persoane care ma iubesc, ma motiveaza, ma incurajeaza, ma inspira si ma fac fericita!

24. Nu sunt superstitioasa 

25. Nu imi place sa fac curatenie

26.  Pana acum cativa ani nu am purtat rochite si fustite pentru ca aveam impresia ca lumea rade de mine pentru ca sunt prea slaba

27. Desi par puternica, dura, am un suflet tare sensibil si ma deranjeaza rautatile oamenilor

28. Am deviatie de sept, mi-as dori sa fac o operatie in viitor, insa mi-e cam teama

29. Sunt foarte atasata de tatal meu, este un om minunat din toate punctele de vedere si mi-as dori un sot asa ca el

30. Iubesc copiii si imi doresc 3 fetite

31. Imi place sa calatoresc cu trenul

32. Am invatat limba spaniola de la televizor

33. Ador marea, imi place sa stau la soare sa ma bronzez, sa stau in apa, sa ma prinda rasaritul pe plaja

34. Ma bronzez foarte greu

35. Urasc mirosul de lavanda

36. Sunt microbista

37. Mananc aproape orice, nu obisnuiesc sa fac mofturi

38. Iubesc fast-food-ul

39. In viitor as vrea sa-mi fac cateva tatuaje

40. Imi pierd foarte usor rabdarea

41. Nu am permis de conducere, nu ma pricep la masini, insa imi plac cele negre si mate

42. Mi-e frica sa fiu singura acasa, mai ales noaptea

43. Nu imi place sa ma machiez excesiv, sunt adepta look-urilor cat mai naturale

44. Am fost vopsita roscata

45. Cand eram mica visam sa devin actrita

46. Mi-ar placea sa calatoresc prin toata lumea

47. Imi place adrenalina

48. As vrea sa ma dau cu parapanta, sa zbor cu balonul si sa fac parasailing 

49. Prefer sa merg pe jos, decat cu autobuzul

50. Imi plac tenesii si balerinii

51. Sunt cam lenesa si trebuie sa fiu impinsa de la spate pentru a putea face ceva

52. Mananc foarte sarat

53. Acord o mare importanta viselor

54. Singura materie care imi placea in timpul liceului era contabilitatea

55. Imi plac florile

56. Ma invelesc mereu, in fiecare seara, asa ma simt mai in siguranta

57. Ma sperie cucuveaua care de vreo luna tot canta prin zona si scoate niste sunete ingrozitoare - nu prea cred ca o sa plece in curand ..

58. Cand sunt plictisita vorbesc exagerat de mult

59. As sta la shopping de dimineata pana seara si nu m-as plictisi

60. Imi plac culorile pale

61. Nu-mi place sa ma cert cu oamenii, in special cu cei la care tin

62. Iert, dar nu uit

63. Nu imi place sa vorbesc la telefon, in schimb ador sa trimit sms-uri

64. Imi plac reuniunile de familie

65. Sunt dezordonata

66. Vechea problema .. nu am destule haine

67. Nu am nicio porecla

68. Iubesc cosmeticele care au un ambalaj atragator si elegant

69. Nu imi plac persoanele false, laudaroase, insistente, ironice

70. Sunt adepta relatiilor de lunga durata

71. Nu imi place sa imi imprumut hainele sau accesoriile

72. Nu ma incred usor in oameni

73. Nu suport fitele

74. Trec cu mare usurinta de la o stare la alta

75. Imi place sa citesc si sa invat lucruri noi de la fetele din blogosfera

76. Youtube-rita mea preferata este Silvia. Radiaza, are atata energie si ma binedispune

77. Am doi catei, doua nimfe si un perus

78. Nu imi place iarna, urasc sa stau infofolita, in schimb imi place Craciunul si cand ninge

79. In serile de iarna imi place sa merg pe strazi si sa aud cum scartaie zapada sub talpi

80. Nu-mi plac camasile, pantalonii evazati, puloverele pe gat, hainele cu talie inalta

81. Iubesc rujul nude pe buze

82. Visez la o rochie de mireasa simpla, dar de efect

83. Ma atrage misterul

84. Am o memorie vizuala destul de dezvoltata

85. Imi plac impletiturile, cocul, parul prins in coada de cal

86. Urasc cand cineva ma trezeste brusc din somn

87. Urasc sa fiu pusa pe locul 2

88. Nu am multi prieteni

89. Cand eram mica am incercat sa invat sa ma dau cu skateboard-ul

90. Uneori imi place sa stau singura, sa imi pun ordine in ganduri, sa ma linistesc

91. Nu imi place zgomotul

92. Imi plac obiectele decorative colorate

93. Imi place sa stau in pijamale toata ziua prin casa

94. In diminetile reci imi place sa beau ceai si sa mananc branza - daaaa sunt o ciudata

95. Imi plac hainutele cu paiete

96. Daca as avea ocazie, m-as muta din Romania

97. Mi-as fi dorit sa fiu fotogenica, sa dau bine in poze 

98. Urasc apelativele gen: "pisi" , "fa", "dulceata" etc 

99. N-as vrea sa port vreodata aparat dentar sau ochelari

100. Imi place sa pierd vremea pe Tumblr

Apreciez faptul ca ati ajuns pana aici si sper ca nu v-am plictisit!
Pupici!


Template by:

Free Blog Templates