23 octombrie 2014

My week in photos #3


Buna, fetelor!
Saptamana trecuta a fost una extrem de grea cu putin timp liber. Programul de la facultate este cam incarcat si obositor si nu m-am obisnuit inca cu el.
Seara cand ajung acasa, nu-mi doresc decat sa fac un dus si sa stau in pat. 
Acum o sa termin cu vaicareala :)) si o sa va arat pozele!

Luni
Dupa cursuri am iesit cu cativa colegi la McDonald's.


OOTD:


Am purtat:
- jeansi Zara
- bluza Poema
- vesta de blana no name
- balerini Miniprix

Marti
O zi luuuunga si obositoare la facultate.


OOTD:


Am purtat:
- jeansi Stradivarius
- tricou Clotier
- cardigan Sammydress
- balerini Miniprix
- bratari (cea roz de la Zana Margeluta, iar cea neagra no name)
- geanta Zara

Miercuri
M-am trezit mult prea devreme si am mai lenevit in pat.


Am avut pofta de cozonac, desi sunt mare fana a celor facuti in casa de catre bunica mea, m-am multumit si cu acesta cumparat din supermarket.


Joi
Am iesit din nou cu cativa colegi la un "suc" :)) Eu am preferat o limonada cu menta. O iubesc! 


Vineri
Am avut zi libera si am iesit putin la plimbare. Am decis sa nu port machiaj. Tenul meu arata mult mai bine de la o vreme si acest lucru ma bucura enorm.


OOTD:


Am purtat:
- rochita dintr-un magazin local
- camasa de blugi Dresslily
- dres negru Emilio Cavallini
- ghete Miniprix

Pe seara am urmarit un nou episod din Haven si am mancat biscuiti cu miere.



Sambata
Am lenevit aproape toata ziua. Vremea a fost tare schimbatoare, acum era soare, iar in secunda urmatoare se innora si ploua. Iar iesea soarele, iar ploua si tot asa. A fost enervant, insa am reusit sa ies sa iau o gura de aer si sa mananc nuci. 



Duminica
Mititelul meu a ramas singur si a devenit foarte galagios.


Vecina mea a facut poale-n brau si mi-a trimis si mie cateva. Au fost delicioase!


Fetelor, cam asa a aratat saptamana mea!
A voastra sper ca a fost excelenta, plina de zambete si evenimente frumoase!
Pupici!