1 octombrie 2014

Produse terminate in luna Septembrie

Buna, fetelor!
Dupa cum v-am obisnuit la fiecare sfarsit de luna, va prezint produsele pe care le-am terminat, fie ele putine sau multe.


In luna ce tocmai a trecut am terminat urmatoarele produse:


1. Gelul de dus de la Elmiplant cu mango si acai berry are un miros discret, curata bine, insa nu mi se pare ca hidrateaza foarte bine.

2. Lotiunea tonica homemade din petale de trandafiri (gasiti postarea aici) nu pot spune ca este foarte buna. Nu curata in pronfuzime impuritatile, dar este blanda cu tenul, nu mi-a provocat iritatii, roseata sau cosuri si nu mi-a uscat deloc tenul.

3. Deodorantul spray Katy Perry are un miros extrem de puternic si de dulce si persista pe piele mult timp.
Note de varf: fructe de padure, prune negre si bergamota;
Note de mijloc: celosie, iasomie, floare de frangipani;
Note de baza: lemn de mosc sintetizat, patchouli, esenta de praline

4. Untul de corp More de la Oriflame este extrem de cremos si intra repede in piele. Mirosul este unul floral, insa pe mine a inceput sa ma cam deranjeze, motiv pentru care renunt la el.


5. Masca de fata 3W Clinic Fresh Milk Face Mask am castigat-o recent pe blogul Andreei (http://www.mybeautykiss.ro). 
Este imbibata cu mult produs, miroase foarte placut si lasa tenul catifelat. O sa-i fac zilele acestea un review.

6. Un luciu de buze no name

7. Un Lip Tint de la Astor, nu mai stiu nuanta pentru ca s-a sters. Vi l-am prezentat aici

8. O pasta de dinti Aquafresh

9. O mostra de crema de fata Tony Moly

10. Un sapun Fa

Acestea au fost produsele pe care le-am terminat in luna ce tocmai a trecut.
Voi ce produse ati folosit din cele mentionate de mine?
Va pup!