5 octombrie 2014

Review: 3W Clinic Fresh Milk Face Mask


Buna, fetelor!
Acum cateva saptamani am castigat aceasta masca faciala pe blogul Andreei (http://www.mybeautykiss.ro/) si de abia asteptam sa o primesc.
Nu am folosit niciodata masti coreene si eram tare curioasa sa vad cum sunt. Aceasta de la Andreea este cu lapte si mi-a placut enorm.


Masca este recomandata pentru toate tipurile de ten si se lasa 20-30 de minute pe fata pana se absoarbe tot serul.
Eu am lasat-o mai mult timp si nu mi-a oferit neplaceri, precum: iritatii, roseata, cosuri etc.
Este imbibata cu foarte, foarte mult ser, este hidratanta, iar dupa ce o dai jos fata ramane catifelata.
Mirosul m-a dus putin cu gandul la gelul de dus de la Yves Rocher cu floare de bumbac din India. 


Cam asa arata masca dupa ce s-a uscat. A fost putin cam mare pentru fata mea si nu s-a "asezat" foarte bine.

Voi ati incercat mastile faciale coreene? Daca ce, ce imi recomandati?
Va pup!