12 octombrie 2014

My week in photos #2

O noua saptamana, o noua serie de poze si de evenimente.

Luni 
Pentru mine a fost o zi extrem de trista. Faptul ca am scapat nimfa pe mine m-a afectat tare mult. N-am fost in stare de absolut nimic in ziua aceea.


Marti
Am profitat de o zi extrem de calduroasa si am purtat salopeta de la Prive Boutique impreuna cu balerinii de la Miniprix.


Am gasit si un vers care mi-a placut tare mult ..


Miercuri
O zi la fel de calduroasa ca cea de marti. Soarele si-a facut aparitia timid de dimineata.


Dupa amiaza mi-am pierdut timpul pe afara. Am gasit o multime de reviste vechi pastrate de bunica mea si mi-a facut placere sa le rasfoiesc. 


M-am indulcit putin cu o inghetata de la Lidl cu tiramisu. Este bestiala!


OOTD
Am purtat:
- pantaloni Rosewholesale
- crop top Romwe
- balerini Miniprix
- tenesi Converse


Siiii ... un selfie cu noua tunsoare 


Joi
O zi extrem de racoroasa si ploioasa.


OOTD
Am purtat:
- jeansi Zara
- bluza no name
- ghete Miniprix
- geanta no name

Vineri
Am ridicat cateva colete:



Priveliste din camera mea ...


Sambata 
A fost ziua surorii mele si am petrecut in familie.
Ne-am indulcit cu cateva bunatati.




Duminica 
Nu am reusit sa fac poze.