2 noiembrie 2014

My week in photos #4


Buna, fetelor!
Am revenit cu o noua postare de acest gen. Probabil v-am innebunit cu atatea insa nu prea am timp de postari mai complexe.
Saptamana trecuta a fost una la fel de grea si de obositoare! 

Luni
Am stat acasa pentru ca m-am simtit ok. Sora mea mi-a adus niste batoane delicioase cu sunca! Le ador!


Marti
Vremea a fost frumoasa, insorita si am decis sa ma imbrac mai lejer.



Am purtat:
- tricou Clotier 
- blazer no name
- jeansi Stradivarius
- ghete Miniprix
- geanta no name
- bratari (cea roz Zana Margeluta, iar cea corai no name)
- lant Rosewholesale

Miercuri 
M-am trezit mult prea devreme si am mai lenevit in pat. Apoi am dat fuga la facultate!


Joi
A plouat cu galeata si am ajuns cu greu la facultate!


Cand am ajuns acasa am avut parte de o surpriza absolut delicioasa. Madalina avut pe pagina ei de Facebook un concurs sponsorizat de Marta's Gift si am castigat niste bunatati: cookies si bomboane! 
Din pacate poza cu bomboanele nu o mai gasesc...



Am mai rontait si niste chipsuri de la Lidl cu sare si o ciocolata cu biscuiti.


Vineri
M-am uitat la meciul Simonei Halep si n-a lipsit ...


.. fast-food-ul! Unhealthy, but yummy!


Vecinul meu, lucrand la o echipa de fotbal, mi-a "pasat" si mie o astfel de bautura pentru sportivi cu aroma de zmeura! A fost delicioasa!


Sambata
Am lenevit aproape toata ziua, am pierdut vremea pe Tumblr si am mancat hot-dogi.


Spre seara au aparut in Bucuresti si primii fulgi de nea! Cam devreme, nu?


Duminica
A fost ziua unchiului meu si am petrecut in familie. Nu au lipsit evident, dulciurile! Mi-am incantat papilele gustative cu un tiramisu absolut delicios cu aroma de capsuni si cu placinta de dovleac!



Saptamana trecuta cam asa a aratat! Dar a voastra?
Va pup!