11 septembrie 2014

Colectia mea de bijuterii


Buna, fetelor!

Pentru ca acum ceva timp mi s-a cerut o astfel de postare, iata ca astazi am decis sa va prezint "colectia" mea.
Va spun de pe acum, ca inele si cercei nu prea am. Nu obisnuiesc sa ii schimb asa de des, motiv pentru care la acest capitol stau cam prost. Inelele imi plac, recunosc, insa ma deranjeaza si prefer sa nu port.
Incep prin a va arata colierele si lantisoarele si site-ul de unde le-am cumparat/primit:


Lovelywholesale (click aici)


Lovelywholesale (click aici)


Rosewholesale 


Rosewholesale (click aici)


Persunmall


Persunmall


Sheinside 


Sheinside


Sheinside (click aici)


Dresslily (click aici)


Chicolier (l-am castigat pe pagina de Facebook - click)


Buburuza cu ghetute (l-am castigat pe pagina de Facebook - click aici)


Un lantisor primit

Urmatoarele accesorii pe care vreau sa vi le arat sunt cateva bratari pe care le port mai des:


Dualshine


Le-am castigat pe un blog in colaborare cu Zana Margeluta (click aici)

Bratari random















P.S: In caz ca va intrebati ce anume este aceasta "blanoasa :))" este o achizite, nu foarte veche, de pe site-ul Sheinside


Aceasta a fost micuta mea colectie. Ce parere aveti despre ea?
Pupici!