3 septembrie 2014

TAG: Finish 5 by Fall


Pentru ca afara este innorat si sta sa ploua, am decis sa lenevesc mai mult in pat. Asa ca mi-am luat laptopul in brate si am inceput sa ma uit la clipuri pe youtube. 
Am dar de canalul Larisei (Mamica lui Noah, o gasiti aici), iar in penultimul ei clip a facut un tag dragut si am decis sa-l preiau si eu.
Sa va spun in ce consta mai exact acest tag. Trebuie sa aleg 5 produse pe care trebuie sa le termin pana pe 19 septembrie. 
Produsele nominalizate sunt urmatoarele:


Primul produs este gelul de dus de la Elmiplant cu mango si acai berry din noua gama Senses Touch. Nu se vede foarte bine din poza, insa mai am ceva in el si cred ca o sa-l termin foarte repede. La capitolul geluri de dus nu stau asa de bine. Adica? Adica, incep foarte multe produse si cu greu mai le termin. 


Urmatorul produs este o crema de maini si corp de la Farmasi cu cirese. Ma chinui de mult timp sa o termin si nu pentru ca nu-mi place, ci pentru ca mai am cateva creme de corp incepute si dupa fiecare dus folosesc o alta crema. Pentru maini nu prea am folosit-o pentru ca nu hidrateaza atat de bine, pe corp este mai ok, mirosul este dulceag.


Rimelul de la Peggy Sage Lovely Cils se afla in topul preferintelor mele. Este un rimel foarte bun, nu incarca genele, nu le lipeste si le ofera volum. Sper sa-l termin pana la data limita pentru ca ar fi pacat sa-l las sa se usuce.


Penultimul produs este un corector de la Miss Sporty So Clear in nuanta 01. Acopera bine, se termina cam greu, eu il folosesc pe suprafete mici. Sunt incantata de el, dar nu l-as mai recumpara pentru ca preferatul meu ramane tot cel de la IT Cosmetics.


In final, masca de par cu placenta de la Kallos. Este bestiala, o ador, este atat de buna! Imi lasa parul matasos, nu-l incarca, are un pret foarte mic, cu siguranta o sa o mai recumpar! 



Fetelor, acestea au fost produsele pe care eu am decis sa le termin pana pe 19 septembrie!
Pe cititoare le provoc sa-mi lase in comentarii ce produse ar alege sa le termine, iar pe cele cu blog/canal de youtube sa preia tag-ul!
Sunt curioasa ce produse veti alege!
Va pup!