8 septembrie 2014

Giveaway de toamna


Buna, fetelor!
De mult nu am mai organizat un giveaway, asa ca m-am gandit ca astazi sa va fac o surpriza si sper sa va placa ce am ales ca premiu!
Lasand putin cosmeticele deoparte, am decis sa aleg o piesa vestimentara perfecta pentru aceasta toamna.
Este vorba despre un cardigan pe care l-am cumparat acum cateva luni pe pe site-ul Sheinside, insa din pacate, pentru mine este putin cam mare. Cardiganul nu este folosit, doar probat o singura data! Il puteti gasi aici.


Regulile sunt urmatoarele:

1. Sa ma urmariti prin GFC 
2. Sa dati like paginii de Facebook a blogului, o gasiti aici
3. Sa distribuiti public acest concurs pe pagina voastra de Facebook

Pentru sanse in plus:

4. Sa ma urmariti pe Pinterest, ma gasiti aici (+1pct)
5. Sa dati share public pe oricare alta retea de socializare cu exceptia Facebook-ului (+1pct)
6. Sa lasati un comentariu la o postare de pe blogul meu (+2pct)

Dupa ce ati indeplinit corect toti pasii lasati un singur comentariu de forma:

GFC: 
Nume FB:
Share:

Sanse in plus:

Nume Pinterest:
Share:
Am comentat la aceasta postare:

Urmatoarele fete vor primi o sansa in plus pentru activitatea lor de pe Facebook sau de pe blog:
- Iuliana Simona Ghizdavu
- Adina Elena Tudorie
- Dumitru Carmen
- Paula Karina
- Ganta Ana-Maria
- Bianca Maria

Voi verifica toate inscrierile!

Perioada de desfasurare a giveaway-ului: 8 septembrie - 28 septembrie.
Cu ajutorul lui random.org, voi alege castigatoarea in 2-3 zile.

Alte detalii:
- NU accept inscrieri din partea barbatilor;
- Cardiganul nu mai are eticheta, nu este purtat, doar probat o singura data, daca va deranjeaza acest lucru, va rog sa nu participati;
- Cardiganul este marimea one size.

Acestea fiind spuse, va astept in numar cat mai mare! 
Pentru nelamuriri ma puteti contacta pe nicoletalexandra.beautycorner@gmail.com sau pe pagina de Facebook!
Mult succes!
Pupici!