30 iunie 2014

Produse terminate in luna Iunie


Iata-ne si in ultima zi a lunii iunie. Nu stiu cum a trecut atat de repede, dar vreau ca aceasta vara sa fie luuuunga, ne bronzam si sa nu ne mai viziteze ploile atat de des.
Astazi, dupa cum v-am obisnuit, va prezint produsele terminate ale lunii iunie. Nu au fost atat de multe, insa sa vi le arat:



Am terminat samponul meu preferat de la Head&Shoulders cu mentol. O sa va innebunesc cu acest sampon, o sa-l vedeti atat in haul-uri, cat si in produsele terminate.
I-am facut si un review aici. Astfel, o sa aflati de ce imi place atat de mult!

Acum ceva timp am primit un set de produse Pret a Porter compus din doua produse: un parfum de corp si un deodorant.
Sincer, ambele m-au dezamagit. Mirosul este unul floral cu note predominante de trandafir indulcite subtil cu vanilie, insa mie nu prea mi-a placut.

Dintr-un alt set am folosit un gel de dus Katy Perry. Mirosul este dulceag, are o consistenta groasa si face spuma.


Pensula Kabuki de la Ebelin o pot caracteriza intr-un singur cuvant: GROAZNICA! Nu am folosit-o niciodata pentru ca nu pot: ii cad perii. Pana si in poza este cam ciufulita, cu perii iesiti si decat sa o dau dintr-o parte in alta mai bine am decis sa o arunc.

Primerul de la Elf este preferatul meu. Este un produs bun, ieftin si cu siguranta am sa-l recumpar.

Luciul de buze de la Elf Mineral este un alt produs care m-a dezamagit. Eu il am in nuanta Trophy Wife. Nu are miros, este foarte lipicios, are o consistenta groasa si se aplica destul de greu. 

Trebuie sa renunt si la un eyeliner cu sclipici de la Essence din gama Twilight Saga Breaking Dawn. Eu il am in nuanta 01 Alice had a vision - again. Are o pensulica subtirica, se aplica usor, insa culoarea este cam stearsa. 


Am mai terminat si o pasta de dinti impotriva cariilor Sensiblu. Imi place, are o consistenta cremoasa, mirosul este mentolat.

Iar in final, un pliculet cu pudra de argila pentru tratamente cosmetice de la Farmec. Imi place extrem de mult argila, de obicei o folosesc in combinatie cu diferite sucuri de legume sau fructe si imi ajunge pentru vreo 3-4 aplicari. O sa-i fac un review in curand!

Fetelor, acestea au fost produsele pe care le-am terminat luna aceasta!
Astept in comentarii sa-mi spuneti ce produse ati terminat si voi!
Pupici!

Template by:

Free Blog Templates