1 iunie 2014

Produse terminate in luna Mai


Buna, fetelor!
Luna mai a trecut si ea cu repeziciune si deja sunt la a doua postare de genul acesta. Nu prea am consumat multe produse luna aceasta, insa am sa vi le arat oricum.


Primul produs este lotiunea tonica revigoranta de la Himalaya. Vine intr-o cantitate de 200 ml, a fost bunicica si am terminat-o destul de greu (review in curand).


Urmatorul produs este o lotiune micelara de la Bioderma. Eu am avut-o in varianta Sensibio H20 la 100 ml. Este foarte buna, cred ca toate v-ati convins de asta (review in curand).

Am mai terminat si un gel de dus crema cu orez violet din Laos de la Yves Rocher. Mirosul mi-a placut, insa nu m-a dat pe spate (review in curand). Preferatul meu ramane in continuare cel cu cafea. 


Cu greu am terminat si un exfoliant purificator pentru fata cu Neem de la Himalaya. A fost un produs ok, in privinta punctelor negre nu a facut mai nimic, insa particulele abrazive au fost blande cu tenul, nu mi-au provocat iritatii sau roseata (review in curand).


Am mai terminat si doua rimeluri, unul de la Rimmel London - Glam'Eyes Day 2 Night, iar celalalt de la Astor - Big & Beautiful Boom.
Au fost rimelurile mele preferate, ne-am inteles tare bine. Periutele poate ca voua vi s-ar parea mari, dar pentru mine au fost perfecte. Au oferit volum, nu mi-au incarcat/lipit genele.

In continuare avem o lotiune Ducray A-Derma Cyelium. A fost preferata mea, mi-a uscat cosurile, iar si micile semne lasate de acnee. Am vazut ca se gaseste si la noi in tara la pretul de 41 lei pentru 100 ml. Poate vi se pare cam multicel insa este foarte buna, isi merita banutii.


De la farmacia Sensiblu am luat o pasta de dinti impotriva cariilor. Este o pasta cremoasa, mentolata, curata bine si cu siguranta am sa o recumpar.

Stiti ca ieri v-am aratat colectia mea de oje, nu? O gasiti aici, in caz ca nu ati vazut-o.
V-am spus ca am sa mai renunt la ele pentru ca s-au uscat, asadar e timpul sa imi iau adio deocamdata doar la doua dintre ele si anume: 

Nuante: 04 si 312

S-au ingrosat si nu mai avea niciun rost sa le mai tin in borseta degeaba.
Nude-ul acela era superb si sper sa-l mai gasesc pentru ca vreau sa-l recumpar, iar cea de-a doua avea ceva glitter in ea, dar nu a fost pe placul meu.

Din hipermarketul Cora am luat doua pachetele de servetele demachiante de la Winny. Nu mi-au placut deloc, desi erau imbibate in mult produs, erau foarte subtiri. Mai mult mi-au placut cele cu ambalajul alb.


A trebuit sa renunt si la pensula pentru aplicarea fondului de ten de la Yves Rocher. O am de mult timp, aplica si se curata foarte bine, insa incepuse sa-i cada firele.
Daca am ocazie, am sa o recumpar.

In final am terminat si 4 monstre si anume:

1. Gel bioactiv pentru prevenirea si tratarea discomfortului vaginal
2. Smoothing primer Sephora
3. Crema de fata extraconcentrata pentru noapte
4. lapte de corp hidratant cu extract de guarana de la Elancyl


Acestea au fost produsele pe care eu le-am terminat in luna mai. Tu ce produse ai terminat?
Pupici!

Template by:

Free Blog Templates