25 iunie 2014

Review: Gel de dus Neve cu mango si papaya


Buna, fetelor!
Mi-am propus sa nu mai cumpar alte geluri de dus si sa incerc sa le termin pe cele pe care deja le am.
Asadar, astazi a venit timpul sa ii fac un mic review unui gel de dus de la Neve.
L-am primit de la o prietena, insa nu stiu unde se gaseste, eu nu le-a vazut prin hypermarketuri, dar l-am gasit pe un singur site, aici.
Din cate am vazut gelul de dus are mai multe arome si anume:
- aloe si lime
- cirese si coacaze
- guarana si piper negru
- mango si papaya


Descrierea oficiala:
"Gelul de dus cu un parfum de fructe proaspete ofera o relaxare perfecta si curata corpul in profunzime. Formula special dezvoltata contine extracte de fructe care hidrateaza, ingrijeste si parfumeaza delicat pielea pentru o lunga perioada de timp. Aromele placute de mango si papaya confera senzatie de prospetime si revigorare."

Ce spun eu:
+ imi place ambalajul colorat si atragator
+ consistenta este una cremoasa
+ necesita o cantitate mica de produs
+ face spuma multa
+ curata bine, fara sa usuce pielea
+/- mirosul este divin, intr-adevar miroase a mango si papaya, dar nu persista foarte mult asa cum promite

Alte detalii:
* Pretul: 12 lei
* Cantitate: 300 ml
* Il gasiti aici sau puteti face comanda aici
* Pagina lor de facebook este aceasta , insa am vazut ca nu au mai avut activitate.

Voi ati auzit de produsele lor? Ati folosit ceva de la ei?
Pupici!

Template by:

Free Blog Templates