26 iunie 2014

Haul #2


Buna, fetelor!
De-a lungul acestei luni am strans ceva lucrusoare si am decis sa fac un haul.






O sa incep cu produsele cumparate de mine!

De pe site-ul www.ladys.ro mi-am comandat un ulei de corp pentru protectie solara cu SPF 6 de la Camil (12 lei).
Are un miros delicios de ciocolata, insa n-am testat-o deocamdata. 


Am trecut si prin hypermarketul Cora. Initial, voiam sa-mi iau niste servetele demachiante, dar nu le-am gasit pe cele de la Farmec pe care le folosesc de obicei. In schimb mi-am luat o emulsie dupa plaja cu catina si mentol de la Class (8 lei) si un BB Cream de la Garnier in nuanta Medium (23 lei).


Din Carrefour mi-am luat un lapte demachiant pentru ten, ochi si buze Velur Lux de la Lotus (7 lei). L-am folosit de vreo 2-3 ori, curata binisor lasand pielea catiflelata la atingere, mirosul este ok, il pot asemui cu cel al cremelor Nivea.
Pe langa acest lapte demachiant, mi-am recumparat samponul preferat de la Head&Shoulders cu mentol. Mai multe despre el puteti citi aici.


De la farmacia SensiBlu mi-am achizitionat un set cu doua produse Bioderma si anume: un gel de curatare Sebium si o crema Sebium Global. Pretul a fost undeva pe la 70 lei.
Gelul l-am folosit de vreo 10 ori, doar dimineata. Imi place tare mult, s-a consumat foarte putin, cantitatea de 200 ml imi va ajunge foarte mult timp. Face spuma, nu usuca tenul, dar nici nu-l ingrasa. Il ador! Dupa ce il folosesc mai mult timp am sa-i fac un review.
Dupa ce ma spal cu gelul de dus aplic crema Sebium Global. La inceput aveam o senzatie de usturime, insa trecea imediat. 
Crema are o consistenta lichida si necesita o cantitate mica de produs pentru intregul ten.
Pe langa aceste doua produse mi-am mai luat si gelul Isotrexin (35 lei). Il folosesc doar seara dupa ce ma spal cu sapunul cu sulf de la Ortos. In cateva secunde intra in piele, dar ustura ingrozitor (cel putin asta mi s-a intamplat mie). Mirosul este neplacut, a alcool sanitar, insa dupa cateva minutele dispare atat mirosul, cat si senzatia de usturime.
In timpul noptii se formeaza o pelicula albicioasa care se cojeste. Isi face efectul, treptat, treptat imi usuca cosurile, dar imi usuca si foarte tare tenul. 
Iar in final, am primit cadou un sapunel Herbosophy cu unt de shea si glicerina. Nimic interesant, mirosul este placut, face spuma..


Este prima oara cand comand de pe site-ul www.chicnova.com. Comanda a ajuns cu bine in aproximativ 3 saptamani. 
Mi-am luat un crop top cu un imprimeu dragut de leopard. Eu am marimea S si imi vine perfect.
Il puteti gasi aici.


Iar ultimul produs din comanda este o rochita. Este subtirica si perfecta pentru vara, dar din pacate este putin cam maricica in zona bustului.
O puteti gasi aici.


De pe site-ul www.dresslily.com este cred ca a treia oara cand comand. Si de ei sunt foarte multumita, trimit repede coletele, iar produsele sunt destul de ok.
De data aceasta mi-am cumparat o pereche de pantaloni simpli, subiti, conici, kaki cu elastic in talie.
Sunt superbi, m-am indragostit de ei!
Ii gasiti aici.



Acum o luna am castigat pe o pagina de Facebook o apa de toaleta Summer White Sunrise de la Avon. Mirosul este discret, floral, perfect pentru vara.


Iar ultimele produse le-am castigat pe pagina de Facebook a lui Kleo si anume:
- noul fond de ten din gama The One de la Oriflame in nuanta Natural Beige, este putin cam inchis pentru mine, insa dupa ce ma voi bronza va fi ok,
- o oja galbena nail art
- o mostra de la Garnier

Acestea au fost produsele pe care eu le-am cumparat/primit in luna Iunie.
Voi ce v-ati cumparat in aceasta luna?
Pupici!

Template by:

Free Blog Templates