3 iulie 2014

DIY: Lotiune tonica din petale de trandafiri


Trandafirul, pe langa faptul ca este un simbol al feminitatii, acesta are si o serie de beneficii asupra pielii.
Petalele de trandafir contin acid citric, vitaminele A, B3, C, D, E, P, calciu, fosfor si fier, avand proprietati cicatrizante, astrigente, antiinflamatoare, dezifectante, antiseptice, mineralizante si tonice. 
Un aspect important al acestuia este faptul ca poate fi folosit in cosmetica. Spre exemplu, apa de trandafir are efecte miraculoase asupra pielii: hirdrateaza, catifeleaza si tonifica pielea.

Astazi am sa va arat cum am preparat o lotiune tonica din petale de trandafiri.

Aveti nevoie doar de:
- 2 trandafiri mari
- apa clocotita (eu am folosit apa plata)
- strecuratoare


Am spalat petalele de trandafir si le-am pus intr-un vas, iar intre timp apa am pus-o la fiert si am tinut-o pana a inceput sa clocoteasca.


Dupa aceea, am turnat apa peste petalele de trandafir si am acoperit vasul.



Dupa ce lichidul s-a racit, l-am turnat cu ajutorul unei strecuratoare in borcan.



La final am adaugat cateva picaturi de lamaie si l-am pus intr-un recipient special.
Rezultatul final:



Voi folositi lotiuni tonice homemade?
Pupici!