17 noiembrie 2014

My week in photos #5


Luni
Curierul m-a vizitat de doua ori si mi-a adus aceste mostre de Effacar Duo[+] de la La Roche-Posay.


Al doilea colet contine un set Palmoliv pe care l-am castigat pe blogul Laurei.


Si ... nelipsitele dulciuri: niste prajiturele delicioase.


Marti
Nici marti nu au lipsit dulciurile. N-am mai mancat un ecler de foarte mult timp.


Si o limonada!


Miercuri

OOTD:


Am purtat:
- jeansi Stradivarius
- pulover no name (achizitionat dintr-un magazin local)
- vesta Sheinside
- geanta Sammydress
- ghete Miniprix

Seara am iesit cu iubitul meu intr-o cafenea linistita si placuta!


Joi

OOTD:



Am purtat:
- jeansi Stradivarius
- cizme achizionate dintr-un magazin local Michelle
- palton Persunmall
- geanta Sammydress
- esarfa Lovelywholesale

Vineri
A fost o extrem de frumoasa si calduroasa si am decis sa ma imbrac mai lejer.


Am purtat:
- fusta Oasap
- dres negru Emilio Cavallini
- geanta Zara
- ghete Miniprix

Sambata
In drum spre spital ..


Duminica
Am fost pe stadion.