7 noiembrie 2014

Produse terminate in luna Octombrie


Buna, fetelor!
Am avut putin timp liber si am reusit sa pregatesc o noua postare in care sa va arat ce produse am terminat in luna octombrie.


Desi nu sunt foarte mult, am sa vi le prezint.


Apa de parfum Acqua Di Bolgheri este perfecta pentru vara. Mirosul este unul placut, usor floral-fructat.
Note de varf: lavanda, cardamom, grapefruit
Note de mijloc: nucsoara, ghimbir, cedru
Note de baza: vanilie, vetiver, salvie
Celalalt este de la Barones. L-am cumparat din Kaufland. Mirosul este usor dulce si persista destul timp.


La capitolul ingrijirea parului am terminat doua produse si anume: masca de par cu placenta de la Kallos, care mi-a placut extrem de mult si cu siguranta am sa o recumpar. Se aplica usor, imi lasa parul moale si catifelat, iar pretul este unul accesibil.
Al doilea produs este samponul Head&Shoulders cu mentol caruia i-am facut un review aici.


Gelul pentru curatarea fetei 3 in 1 de la Dr. Soleil pentru ten mixt cu imperfectiuni nu a fost tocmai pe placul meu.
Textura este lichida, cu mare usurinta se scurge printre degete si se risipeste mult produs.
Un alt minus este acela ca nu curata foarte bine, necesitand o cantitate mare de produs.
BB cream-ul de la Marcelle are o formula light, puterea de acoperire este mica, l-am folosit la inceputul verii si mi-a placut tare mult (review in curand).


Despre crema depilatoare pentru piele sensibila de la Farmec cred ca v-am mai vorbit. In ciuda mirosului neplacut, isi face treaba de minune. Indeparteaza bine parul nedorit si nu mi-a provocat iritatii, roseata etc.


In final 4 mostre:
- BB Cream SPF45 Skinfood 
- Vitamina C Serum Mineralium Dead Sea
- Lioele Dollish Veil Vita BB Cream SPF25
- Lioele Secret Pore Rich Balm

Voi ati folosit ceva din produsele pe care vi le-am prezentat? 


Pupici!