15 iulie 2014

Top 3 rujuri pentru vara


Buna, fetelor!
Astazi m-am gandit sa fac un top 3 al rujurilor pe care eu le port in acest anotimp. Nu detin foarte multe rujuri, insa am reusit sa aleg niste nuante placute.


Incep cu un duo (ruj + lipgloss) de la City Color Cosmetics in nuanta Blush pe care l-am cumparat de aici
Are o textura cremoasa ce se aplica cu usurinta pe buze si le hidrateaza. Mirosul este ok, nu miroase a ceva anume, insa nu este deloc deranjant. In schimb, lipglossul are un miros delicios de cirese.


Urmatorul ruj este unul de tip carioca Perfect Stay Lip Tint de la Astor. Nu mai stiu in ce nuanta este pentru ca il am de mult timp si s-a sters detaliile de pe el.
Este un ruj pe baza de apa, coloreaza foarte frumos buzele, nu e lipicios si rezista foarte mult timp. 
Culoarea ramane imprimata pe buze chiar si dupa demachiere.


In final, va prezint rujul meu preferat. Este un nude cu o tenta rozalie, arata foarte, foarte bine pe buze.
Rujul este de la Beauty UK in nuanta 12-Chelsea.
Are o textura cremoasa si hidratanta. Mirosul este unul mentolat, mie nu prea imi place, dar odata aplicat pe buze mirosul isi pierde din intensitate. La capatul rujului se afla un mini gloss foarte hidratant si cremos.


Swatches:


Voi ce rujuri purtati in sezonul cald?
Pupici!