7 iulie 2014

Comanda Miniprix

Buna, fetelor!

Dupa cum va spuneam si pe pagina de Facebook, astazi am sa va arat un mic haul cu cateva lucrusoare ce mi le-am comandat de pe site-ul Miniprix.
Pe acest site am facut cateva comenzi si am fost foarte multumita de hainutele pe care le-am cumparat. Comanda a ajuns in 5 zile lucratoare si am avut transport gratuit pentru ca am avut o comanda mai mare de 100 lei.
Am pus in cos urmatoarele:

Tot uitandu-ma pe site-ul lor dupa niste topuri dragute am dat de acesta (click aici). Mi-a placut tare mult culoarea, dar si modelul. Cele patru fundite de pe spate mi-au captat imediat atentia. 
Ca si marime, eu mi-am ales 34, insa mergea si un 36 (era pe site, dar vad ca nu mai este in stoc).



Urmatorul obiect vestimentar este un tricou simplu cu o culoare delicata (marimea 36). Il gasiti aici.


De mult timp cautam un tricou subtire si simplu si ta na na na, l-am gasit (click aici).



Sa trecem la capitolul incaltaminte!
Mi-am luat aceasta pereche de balerini. 




Mi s-au parut incredibil de frumosi si finuti. Prima data am dat de acestia (click aici), dar nu aveau marimea mea. Dezamagirea a trecut repede pentru ca am dat click pe pagina urmatoare si i-am vazut pe acestia (click aici). N-am mai stat pe ganduri si i-am pus in cos si nu regret. Mi se par mult mai frumosi decat cei cu lantul auriu. 
Mi-era teama ca marimea 37 nu o sa se potriveasca, insa imi vin perfect. 

A doua pereche de incaltaminte este o pereche de espadrile (click aici). 



Nu mai vazusem in ultima perioada acest model si mi-l doream de foarte mult timp. 
Am ales la fel marimea 37, dar imi este putin mare.

In final, o bustiera neagra cu franjuri (click aici).


Per total sunt multumita de toate produsele pe care le-am cumparat si cu siguranta voi mai vizita site-ul!
Ce parere aveti despre noile mele achizitii? Voi ce v-ati mai cumparat de la Miniprix?
Pupici!