26 mai 2014

Tag: Colors of the rainbow


Buna fetelor!
Astazi m-am gandit sa fac o altfel de postare si anume un tag. Am vazut ca aproape toate fetele din blogosfera l-au facut si m-am gandit sa-l preiau si eu.
In acest tag trebuie sa va spun cate un produs pentru fiecare culoare a curcubeului.
Produsele pe care eu le-am ales sunt acestea:


ROSU & ALBASTRU
Aici am impuscat doi iepuri deodata!
Am ales un fard de ochi duo Trendy Fashion in nuanta 51. Nuantele sunt sidefate, foarte pigmentate, deloc prafoase. 


PORTOCALIU
Crema antiseptica de la Himalaya. 
O cremuta destul de buna, intra repede in piele si poate fi folosita in diverse scopuri, ca de exemplu: pentru cicatrizarea ranilor, a arsurilor, infectii bacteriene si fungice ale pielii etc


GALBEN
Apa de toaleta Cocktails & the City Party Queen.
Miroase foarte frumos, a vanilie, insa nu persista foarte mult.


VERDE
Creion de ochi de la Maria Lopez in nuanta 16.
Este foarte pigmentat, are o textura cremoasa si rezistent la apa.


MOV
Balsam de buze Nivea Passion Fruit.
Este delicios, miroase divin, hidrateaza buzele si le coloreaza discret.


ROZ
Spray de par revitalizant cu aroma de flori de cires de la Avon.
Are un miros discret, fresh. Se aplica usor, insa imi ingrasa repede parul.


MULTICOLOR
O mica trusa ce contine: o unghiera, o pila de unghii, o forfecuta si o penseta. Este destul de practica, usor de carat in geanta; mi-ar fi placut sa aiba si o mica oglinda.


Acestea au fost produsele alese de mine. Voi ce ati alege pentru fiecare culoare a curcubeului?
Pupici!

Template by:

Free Blog Templates