5 mai 2014

Produsele terminate in luna Aprilie


Buna fetelor!
Aceasta este prima mea postare de pe acest blog. 
Astazi o sa va prezint produsele pe care eu le-am terminat in luna precedenta.


Incep cu un produs foarte, foarte bun, care pe mine una m-a scapat de matreata si anume samponul Head&Shoulders cu mentol. Nu am ce sa ii reprosez; spre surprinderea mea isi face treaba foarte bine avand in vedere ingredientele pe care le are. Imi place mirosul, este unul placut, mentolat, review in curand!


Continuam cu doua geluri de dus, unul de la Avon din gama Senses - Lagoon si unul de la Yves Rocher din gama Jardins du Monde cu lavanda din Provence. Cel de la Avon are un miros placut, floral, insa nu persista pe piele, are o consistenta destul de buna si face spuma multa daca folosesti un burete de baie. 


Cel de la Yves Rocher are un miros ciudat de lavanda, eu nu l-am putut suporta. In general imi place cum miroase lavanda, insa acest gel de dus mi s-a parut ca are un miros deranjant, deloc placut.
Trecand peste acest aspect, are o textura placuta, face spuma si nu usuca pielea.


Mai departe avem un gel exfoliant de la Elmiplant. Acesta face parte dintr-un set pe care l-am cumparat acum cateva luni, venind impreuna cu o crema-gel matifianta. Setul l-am cumparat din hypermarketul Cora, iar pretul era undeva la 12 lei daca nu ma insel.
Poate o sa va para putin ciudat in poza, dar l-am taiat de la jumatate pentru ca nu mai reuseam sa scot produs din el.
In mare parte, ce pot spune despre el .. curata foarte bine tenul lasandu-l curat si catifelat, tine sub control excesul de sebum si cu siguranta am sa-l recumpar. Review in curand!


Urmatorul produs este o apa de toaleta de la Hugo Boss - Boss No.6 Bottled, Eau de Toilette si unul de la Playboy - Play It Pin Up.
Cel de la Hugo Boss este pentru barbati. Tatal meu l-a castigat la un concurs insa nu i-a placut mirosul. Nu aveam cui sa i-l ofer asa ca (sigur o sa radeti) l-am folosit eu.
Nu mi s-a parut un parfum puternic, barbatesc, m-ai dadeam din cand in cand un puf mic pe hainutele cu care stau prin casa.


Din cate vedeti si voi sticluta parfumului de la Playboy este foarte frumoasa si atragatoare. Mirosul este divin cu niste note speciale, review in curand!


In sfarsit am reusit sa termin si deodorantul roll-on anti-perspirant de la Yves Rocher cu ceai verde. Are un miros discret si nu pateaza hainele.


Cele doua produse sunt de la L'oreal: o mascara si un eyeliner. Au fost intr-un set cumparat de pe Ebay si sincer nu prea le-am folosit. Periuta eyeliner-ului nu mi-a placut, o lua la "fuga" daca pot sa zic asa si l-am lasat in cutiuta pana s-a uscat. Mascara avea o periuta groasa, ceea ce pe mine nu ma deranja pentru ca ma descurc de minune cu periutele groase. Consistenta era putin cam groasa, oferea putin volum si se demachia foarte usor.


In final, va prezint servetelele umede demachiante de la Winny. Le-am cumparat din hypermarketul Cora la un pret de 2 lei impreuna cu alte servetele de la Farmec. Sincer, acestea m-au lasat cu gura cascata. La un pret atat de mic isi fac treaba foarte, foarte bine, chiar nu ma asteptam. Curata foarte bine tenul, sunt imbibate cu foarte mult demachiant si nu mi-au provocat nicio iritatie.


Acestea au fost produsele pe care le-am terminat in luna Aprilie.
Voi ati incercat vreun produs din cele mentionate mai sus? Daca da, ce parere ati avut despre el?
Pupici!

Template by:

Free Blog Templates