23 mai 2014

Haul #1


Buna fetelor!

Dupa cum va spuneam si pe pagina de Facebook a blogului zilele trecute am ridicat de la posta doua colete, unul de la Romwe, iar celalalt de la Persunmall.
Pe langa acestea, am mai cumparat si alte mici produse/hainute, dar am si primit de la sora mea un set ce contine doua produse. 
Asadar, m-am gandit sa fac un haul.
Sa vedem:

Coletul de la Romwe contine o pereche de colanti zebra pe care i-am castigat la un giveaway. Sincer, la inceput cand au aparut si la noi nu prea mi-au placut, insa vazand pe net ca se pot realiza totusi outfituri dragute cu noi, am zis sa-mi incerc norocul si ... i-am castigat, yey!
Coletul a ajuns cu bine, fara alte semne care sa indice faptul ca cineva ar fi vrut sa-l deschida etc.
Intotdeauna coletele de la Romwe au ajuns repede si fara diverse incidente.





Colantii ii gasiti aici. Eu ii am in marimea S si imi vin perfect!

Coletul de la Persunmall a ajuns la fel de bine, insa a durat o luna pana l-am ridicat. Nu credeam ca va mai ajunge vreodata, verificam de doua ori pe zi statusul comenzii si ma rugam sa ajunga mai repede :))


Si intr-un final am intrat in posesia acestor bunatati:

O fustita roz cu franjuri (o gasiti aici). Mi s-a parut draguta, desi rozul nu este culoarea mea preferata, ceva m-a facut sa o cumpar. Se gaseste intr-o singura marime si o singura culoare. Mi s-a potrivit perfect! De abia astept sa o port.


O camasuta de blugi cu bulinute (o gasiti aici). Este atat de frumoasa in realitate incat as dormi cu ea pe mine :)). Este subtire, perfecta pentru vremea de afara.



Un colier (il gasiti aici). Este tare dragut! Mi-a placut combinatia dintre negru si argintiu, lant si fibre tricotate!



Per total sunt multumita de ambele colete si de bunatatile pe care de abia astept sa le port. Nu le-am gasit niciun defect, cusaturile sunt bine realizate, iar nasturasii sunt cusuti destul de bine incat sa nu cada (prea curand). Noroc ca cei de la Persunmall mai mi-au dat intr-o pungulita un nasturel in plus pentru camasuta in caz ca pierd vreunul.

De la Beauty UK mi-am comandat 5 produse si anume:
- un fond de ten in nuanta Ivory
- un fond de ten in nuanta Warm Sand
- o pudra compacta in nuanta 54 - no.2
- un corector in nuanta 52 - nude
- un ruj de buze in nuanta 12 - Chelsea (nude)

Am sa le fac o postare speciala acestor produse cand imi voi forma o parere clara asupra lor. Momentan am folosit un singur fond de ten, pudra si rujul - de care m-am indragostit.


Dintr-un magazin deschis de ceva timp in hypermarketul Cora Lujerului, Zelly Style, mi-am cumparat 3 tricouri.




Magazinul este micut, dar cu multe hainute dragute si accesibile ca pret. 

De la Oriflame (1) mi-am cumparat o crema hranitoare pentru maini si unghii Happy Skin. Am dat pe ea 7 lei, este destul de buna, miroase frumos, intra repede in piele lasand mainile catifelate si hidratate.
Din hypermarketul Cora mi-am luat un deodorant spray de la Etruschi (2). Am dat pe el vreo 9 lei, vine intr-o cantitate de 150 ml in diverse sortimente (10 la numar). Este bunicel, insa sistemul de pulverizare mi s-a stricat dupa cateva folosiri si trebuie sa apas putin mai tare pentru a pulveriza. Mirosul imi place este discret, floral.
Ultimul produs pe care l-am cumparat este un pachet de servetele demachiante de la Winny (3). Nu sunt bune de nimic. La 1 leu ce asteptari sa ai? Mai mult imi placea celelalte pe care vi le-am prezentat in postarea cu produsele terminate ale lunii Aprilie. Sunt imbibate cu mult produs, insa sunt foarte, foarte subtiri, aproape ca te vezi prin ele.


In final, setul primit de la sora mea. Acesta contine:
- un parfum deodorant Katy Perry
- un gel de dus Katy Perry


Imi plac mirosul ambelor produse, este delicios, insa nu persista mai deloc. 

Cam acestea au fost produsele pe care eu le-am cumparat/primit in aceasta perioada. Ce parere aveti despre ele? Voi ce v-ati mai cumparat?
Pupici!

Template by:

Free Blog Templates